hej tomte gubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara...

lustiga hmm är det lustigt att vara/bli full...
mulle hade avslutning igår på sin minesota 12 stegs start, han har gått i stan 3 gånger i veckan på "kurs" och utöver det 4 gånger på aa möte, nu ska han gå 1 gång i veckan på "kurs" och sen på sina aa möten..... det känns så bra och barna och jag är väldigt stolta att han har bestämt sig....
alla på gruppen skulle säga något eller berätta något ja i princip vad som helst..... mulle han kom hit och satte sig i hörn och mummla och till slut hade han skrivit ner lite ord....

O sprit o sprit du satans skit.
Mången gång du gjort mig så full,
jag har vinglat omkring och ramlat omkull.
Du har varit för mig så bedrövlig
och dessutom så är du ganska dödlig.
Min familj ska slippa se mej som en stor drulle
istället ska dom få en glad och nykter Mulle.....

Jaa han rev ner mest aplåder med denna och ett mvg fick han   = )

sköt om er där ute....





Kommentarer
Postat av: Bodil

Tjusigt Mulle.

2008-12-23 @ 23:19:20
Postat av: Melker

Starkt jobbat, Mulle!!!



Ha en riktigt God Jul nu, hela Engberg/Axelsson-klanen... :-)

Kramar

2008-12-24 @ 11:03:13
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Vi är grymt imponerade här! Heja Mulle!!!

God jul allihop;puss och kram!

2008-12-24 @ 22:02:05
URL: http://loppanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0