Presentation....

Siså där.... skrapar av skiten från skorna och knackar på... knack knack....  tänkte börja blogga lite grann.

Vem är jag då... en glad "under lång" kvinna tant mamma singel mormor... har 5 underbara barn och en helt förtjusande otroligt vackert barnbarn..... Har levt ett ganska så begränsat liv.... tills jag en dag ställde mej upp å tog tag i mina fobier..... jobbade med det i ca 1 år-gick på något som heter Mental hälsa.... det gjorde susen...blev mormor i maj 2007... flög för första gången i augusti 2007 till Kreta... åkte buss å taxi för första gången på 22 år... slutade röka... jaa det hände mycket förra året, mitt bästa år men nu tänkte jag som så att detta år ska bli mitt bästa så jag har börjat att tänka på min hälsa... så min väninna å jag har skaffat oss ett guldkort på ett sport center, de ni.
Min blogg kommer att handla om alldagliga ting som mina underbara kära  barn , fotboll och min nya stora kärlek..... mitt barnbarn...
Så välkomna in...


Kommentarer
Postat av: Melker

Ååh, välkommen in i bloggträsket!! ;-)
Kram

2008-02-28 @ 08:18:17
Postat av: Li

Välkommen till bloggen Anne =)
Hoppas att ni kan komma till 30 maj.. de skulle vara roligt och träffa alla samlade med pappa får vi hoppas också =)

2008-03-03 @ 23:46:32
URL: http://LiJobe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0