Fattig fattigare och nu fattigast.....

Jaa nu blir det pannkakor i 2 veckor framöver, fast andra veckan gjorda på vatten i stället för mjölk.
Jag har införskaffat mej en ny gammal bil.... en suzuki..... min gammla opel omega skulle kosta cirkus 8000 kronor att renovera och den va för gammal för det så då blev det till att leta efter en annan bil.... har sparat o sparat, hoppat över lite räkningar så i dag ska jag hämta min nya gammla bil a´ 8400 svenska riksdaler..... usch inte roligt vette hur det ska gå och så är det  både skol bal och skol avslutning...... men jag måste ha en bil, kan inte låna Lizas hela tiden för hon behöver den själv...

                                                                                  


Kommentarer
Postat av: vicke

Makaroner eller nudlar är billigt

2008-06-09 @ 17:12:00
URL: http://www.vicke.be
Postat av: emma

håller med Micke :)

Men bilen var fin, bra köp :)

2008-06-10 @ 09:51:39
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0