glömde den vanliga vardagen

igen... allt bara faller bort... plötsligt kom jag på att jag hade tid på diabetes dagvården idag 11.30, det kom jag på 13.15... duktiga jag, fan fan fan fan.... hur kunde jag glömma den, kastade mej på telefonen ringde Veronica och hon kom snäll som hon är och körde mej dit och väntade på mej, det tog bara 1 och 1/2 timma... men i morgon blir det från 08.30-15.00 även onsdag torsdag... ska förmodligen börja med insulin...uäääk vill inte, kastar mej ner på golvet dunkar, slår  och  sprattlar med benen.....
måste måste försöka igen att få bukt med sockret, snart är det slut på fotbollen ett tag då kanske..... 
tvungen att plundra lilla kakburken på resten av spar pengarna 235 riksdaler, det räcker till imorgon till sjukan  sen har jag bara 80:- till hög kostnads kortet å då finns det 35 spänn kvar... suckar men men allt går utom små bäbisar och trasiga klockor....
nu hopp i säng
nattisar natt 

                                                                 

Kommentarer
Postat av: emma

tack tack. lycka till idag föresten :)

2008-06-10 @ 12:34:13
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0