såå trött.....

                                                                                                  ..........och så ont...... och inte fick jag min pension beviljad utan det blev 50% .....så nu ska jag ut och söka jobb igen med mina utslitna axlar nacke höft och sönder värkta armar och fingrar..... hejja sverige..... här i Täby har vi en usel försäkrings läkare, människor under 25 blir panchisar direkt och en annan som har åkt ut å in på sjukhus och har jobbat inna sen 13 års ålder får avslag fuck you.....

Kommentarer
Postat av: karin

Så trist! Vilka idioter de är de där läkarna!

Tack och förlåt, jag ska höra av mig nästa gång. Bara det att jag tyckte att det gick rätt bra ända tills kvällen när jag plötsligt fick helt slut på kraft. Och då skulle ju Martin snart komma hem..

Kram/K

2008-06-03 @ 13:24:11
URL: http://loppanochjag.blogg.se/
Postat av: Lillajag

Rolig bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0