dags för lite upp äggning.....

image55vi rymmer fältet och movar in hos Liza för hon är på landet... i kväll kommer en väninna till mej och ska äta lite gått och dricka lite smått..... imorgon hoppas jag att vi ska stråla samman hemma hos min lilla pappa ätandes lite påsk middag.... Sara ska ut å flyga på söndag så det skulle passa bra i morn, Emma Stefan å lilla kråk ungen är hos Kråk farfar Micke hela helgen på släkt middag.... så jag å resvarande barn 4 och Kimsans flickvän upp till morfar.... Glad Påska till er alla.... ät inte för mycket ägg för då blir ni fler.... puss å kram hela dan......simma lugnt......


Kommentarer
Postat av: grace

jag ska lägga upp en bild då :)
glad påsk, puss o kram!

2008-03-21 @ 20:03:40
Postat av: vicke

Önskar dig detsamma
Vicke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0