1 år... Ett år...

mitt hjärta flödar av kärlek, inatt 00.13 sjöng jag för mitt barnbarn vid min pappas köksbord för mej själv..... alla andra sov.
Drog mej till minnes att Emma ringde 23.53 den 11 maj 2007... mamma dom öppnar mej nu, hon är färdig..... jag grät och frågade om hon va rädd men inte min krigare inte... hon va för trött att tänka tanken, legat med riktigt rikliga värkar i 5 dagar och väntan på att Danielles lungor skulle utvecklas klart..... såå nu var det dags.
20 minuter senare va hon utplockad... 00.13 den 12 maj 2007 föddes våran lilla lilla Danielle 7 veckopr för tidigt.
Jag mormor ringde den nyblivne farmodern och bara tjöt att vi hade blivit far och mor mödrar vi bara grät...
Jag och mina 3 "små" barn va hos min kompis Liza som fyllde 50 den 12 maj så vi hade champange upphäld redan så det var bara att skåla vidare för 2 födelse dags barn... så GRATTIS till er båda...mitt näe vårat lilla hjärte gull...mormors kärlek



och sen till dej Liza... min bäste kompis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0