njursten gallsten.....

ja det är lite olika stenar som jag har vetat till nu så fick vi en ny sten i samlingen....  urinsten......   ja  för när ragnsells kom med stora sugen och skulle rensa så fick dom SPRÄNGA URINSTEN  som hade samlats i avloppet och det var inte lite...hela mitt badrumsgolv blev fullt.... det såg ut som någon hade hält ut en hink med svart gult grus och stenar stora som socker bitar sen ska vi ju inte snacka om parfym doften som spred sig i lägenheten... så det har vädrats i 2 timmar.. korsdrag....vi sparade lite av varan som jag ska kasta upp på bordet när vi ska träffa röris så han ser att det inte är kläder och annat som inte tillhör avloppen.... blähä.....

......... 

Kommentarer
Postat av: emma

Ja det gjorde vi absolut.

Kul att du hörde av dig idag föresten, man tackar djupt!

2008-11-19 @ 16:27:02
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Gud ja, jag var så den fulaste ungen ;P

2008-11-30 @ 12:05:56
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0