Vilken dag....

ingen rolig dag..... jag behöver lite lugn, näe mycket lugn.... fick akut muskel kramper i dag  i musklerna som omgärdar lungorna....  något osynligt kastade sig på mig bakifrån och la stora cement suggor över ryggen på mej, tappade helt andan...fick inte luft...  trodde att min sista stund va kommen.... nu när jag äntligen har börjat bearbeta min lilla "underlånga" kropp.... vet inte hur jag tog ut mej från affären till min lilla bil, ringde mulle som kom och meda jag väntade pratade jag med både liza o veronica som skulle veta att om jag dog sååå....jaa vilken jävla pärschh.... sen när halva familjen va samlad var det raka vägen till sjukan, fick komma in direkt.... efter lite undersökningar så konstaterades att det va akut muskel kramp hum hummi hum hum..... voltaren... vila varva ner, ta det lugnt, inte oroa sig för allt och alla.... OCH HUR FAN GÖR MAN DET MED 5 UNGAR  15-25 år... OCH ALLT SOM HÖR DÄR TILL MED ÖVERFULLA KROPPAR OCH EN HISKLIG ORO FÖR ATT INTE ÖVERLEVA.......
berätta det för mej....

Kommentarer
Postat av: Melker

USch, det lät inget vidare..försök ta det så lugnt som möjligt...vet att det är svårt när man vill ta hand om alla andra också...

Jag är ju likadan själv.

Men nu måste du tänka lite på dig själv och din egen hälsa....

Kramar!!

2009-02-19 @ 10:04:07
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad skönt att det gick bra! Du får försöka ta hand om dig lite nu och även om det är svårt så måste du ta det lugnt och inte oroa dig så mycket det går. Många kramar från oss!

2009-02-19 @ 20:03:45
URL: http://loppanochjag.blogg.se/
Postat av: rovie

Det där lät otäckt. Jag som gnäller när jag får benkramper så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ska sluta med det nu.

Men vet vad värk vill säga, när man inte kan röra sig alls.



Jag har inte kommit in på blogg.se på ett tag. Och ingen till mig heller.



Hoppas du kryar på dig snart

Kram



2009-02-21 @ 21:07:58
URL: http://rovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0