Ett litet.....

underverk ligger i soffan och sover, svårt att gissa vem det är va  = )
hon ligger tryggt på Emmas högra bröst och snusar mitt lilla  barnbarn... dom sover över här inatt(pappa Stefan är i Sälen på "konferans").
Annars har dagen varit så där, har haft jämna plågor så det blev inget bad imorse, jag va upp och erbjöd mej att köra barnen dit men simmade inte mamma så simmade ingen, vi tar igen det snart, mår inte bra....
Nu har jag ställt uret på 04.45, ska köra Veronica till arlanda, hon och Anneli åker till "Hurgada"...
Jo en bra nyhet som jag såg på morgon tvn, man kan bli av med diabetes 2 om man kör på gi metoden... så nu ska jag försöka ta tag i detta...
 

Kommentarer
Postat av: Vicke

då är du väl hemma ifrån arlanda nu, jag önskar dig en trevlig helg

2009-01-23 @ 12:44:08
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Anita

Hej! Jag hittade din blogg genom rovie. Det är roligt med dom små barnen.

Nu är ju jag lite äldre än du. 13 år. Så nu har jag ett barnbarns barn på två år och ett på två månader. Och i dagarna kommer ett till.

Jag ska titta lite neråt på din blogg nu. den verkade intressant. Ha det bra.Kram/Anita

2009-01-23 @ 21:26:00
URL: http://mollaretosen.blogg.se/
Postat av: rovie

Nää, jag undrar så vem det är som ligger och sover. Kan det vara katten eller... Skojar bara, klart jag vet vem det är.



Hoppas den metoden hjälper. De kommer ju nya rön lite vartefter. Ska prata med min bror, kanske kan var något för honom, men jag vet inte om han har 2 eller annan form. Åldersdiabetes vet jag. Jag är tyvärr inte hemma på det området.



Nu finns ett par matningsbilder. De bästa är på film, men man ser ju. (OBS Du måste inte, bara om du vill.



Ha nu en trevlig helg och hoppas du får känna dig någorlunda pigg.



Kram

2009-01-23 @ 22:34:57
URL: http://rovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0