härlig lördag kväll och en skrikig söndag.....

på lördag kväll åt vi middag hos liza och där blev vi samlade med våra barnbarn.... jo ja alla andra me...
vi åt och våra goungar lekte och bada och så grät jag en skvätt igen när Danielle lös upp när hon såg mej och sa mormor... hör hur det klingar vackert.....morrmorr......hon smakar på ordet och ler.... ja ni vet hur det är ni som har barnbarn och ni som inga har ni kommer att få se hur det kan röra till det i hjärtevrån.... när det dimper en ett litet barnbarn...
shit får inte upp några bilder dom kommer imorgon...  
jo nu kom den....
söndagen har vi vigt till nike cup i eriksdals hallen för att sittta ...näe hoppa upp och ner i bänkraderna och hejjat  fram ik frej herrar till kvarten som går på tisdag...huanimej så spännande det var..... nu väntar vi bara på att tisdagen ska infinna sig snabbt.... nähe nu ska jag äta lite rester från igår hos liza...
hopp och hej.... leverpastej.....

















Kommentarer
Postat av: Vicke

det var fina bilder och jag vet vad du talar om

2009-01-05 @ 09:19:47
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: emma

Men vad söt min dotter är ;) hihi.

Lova också självfallet :D !!

2009-01-06 @ 02:30:27
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0