Hissnande känslor..... ner ner ner till nästan hysteri sen äntligen upp....

har försökt att nå sara sen i lördags morse...hon ville ha akut hjälp i fredags med posten... det var väldigt viktigt VÄLDIGT VIKTIGT... så jag har ringt en sisodär 20 ggr/dag +smessat ett par ggr/dag och utöver det så har björn blivit drabbad av lite han också....jaa ni ser det är inte lätt att ha en sån mamma som jag.... men nu är det ju så att jag har en väldigt livlig fantasi........
...... jepp... just så här betedde jag mej ikväll..... tårarna sprutade och jag va helt otröstlig en stund... jaa det går inte att beskriva allt som kom upp i tankarna...
men så straxt efter 22 ringde jag ännu en gång och då svarade hon.... dom har fällt skog och inte haft mobilerna med sig... vad säger man.... jag va på väg att ringa politi.... förstår inte hon har ju känt mej i snart 25 år, hon vet hur jag blir när hon vill något jätte viktigt eller säger att nu kommer jag och sen så är hon bara borta putts väck...
jaa inte är det lätt att vara mamma och vise versa.... vi pratade i en halv timma och bestämde sen att minst 1 gång i veckan vill jag  att vi hörs... 
fyy va det är svårt att klippa av navelsträngen...
...älskar dej....<3

Kommentarer
Postat av: Vicke

ja, det är inte så lätt att klippa av den, men det var ju tur att hon svarade till slut

2009-01-06 @ 10:09:01
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Melker

va fin bilden var på henne! :-)

Kram kram

2009-01-06 @ 10:25:09
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: rovie

Du vänjer dig. När min dotter säger att hon ringer i morgon så vet jag att det kan bli om en vecka.

Nej någon narkos blir det inte tal om för min del, däremot ryggmärgsbedövning. Narkos har jag aldrig behövt men jag totalvägrade det vid blindtarmen för många år sedan, det blev ryggmärgs där också.



Det grejar sig. börjar bli van.



(Anar jag en liten nattuggla till här, då är vi minst två)



Ja alltså kommentaren är från PippiFia, jag har blogg.se också därför kommer den upp här.



Hoppas du haft en fin dag.



Kram

2009-01-06 @ 21:11:10
URL: http://www.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0