... hjärte sorg...

är jobbigt... jag är så gammal och jag har haft det några gånger så jag vet att det gör så jävulusiskt ont så man tror att man ska gå i bitar.....många bitar..... min största va nog 2001 och den sorgen sitter tryggt i ett litet skrymsle långt in i mitt hjärta och det ploppar fram då och då... å det konstigaste är att sorgen är lika kraftig än idag om inte kraftigare för nu har det smält in och jag har uppfattat allt... shitt.....
Just nu genomgår E en omställning i sitt liv som är så jobbig och jag  ja jag kan inget göra, bara finnas brevid och några vettiga förslag finns ju inte, dom som hon sa till mej är ju en stor del i det hela... inte lätt men hon har mej och några riktiga tjej kompisar så hon får ju prata om hon vill och skriver gör hon på sin blogg..... tänk vilken fin medicin bloggen kan vara...    hrm jag rekomenderar 3-5 blogg inlägg om dagen..... ja va bra istället för alla piller som skrivs ut... näe nu ska jag köra kim o mimmi till fotbollen... dom är så tysta idag hehe tänk va piercing kan vara till nytta.....
det blir en tyst kväll här hemma efter fotbollen mmmmm.....

Kommentarer
Postat av: Melki

mmm..jag tänker på henne också, stackarn...

Kram

2009-01-29 @ 21:10:51
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej Anne!

Jag håller med:) Bloggen kan vara rena rama hälsokuren. Hoppas att hon snart mår bättre.

Kram till dig

Helena

2009-01-29 @ 22:31:04
URL: http://tantensblogg.blogg.se/
Postat av: rovie

Bloggen är ju ett perfekt ställe vid sådana (och andra) tillfällen. Både skriva av sig och prata av sig gör gott.



Svar: Ja så kan man se det att de faxar som de vill. Tack, den var bra.

Kram

2009-01-29 @ 23:35:24
URL: http://rovie.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej! Ja blogga är bra både med tråkigheter och roliga saker. Själv har jag en rolig grej att berätta. För en vecka sedan fick jag mitt tredje barnbarns barn. en tredje liten pojke. Denna ska heta Kasper. Ha en bra Helg.kram/Anita

2009-01-30 @ 19:29:00
URL: http://moollaretosen.blogg.se/
Postat av: Smilla

Att blogga är som terapi för själen, en otroligt bra terapi också, för det ger möjlighet att reflktera, speciellt över det man skrivit och ev av de kommentarer man får, bra som dåliga ;-)



Kramar om dig och hoppas det känns bättre snart och tack för grattiset!



//Smilla



Ps. Egentligen fyller jag 1+1+1 = 3 och 3+3+3 = 9

2009-02-04 @ 12:48:32
URL: http://smillalilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0