...nu dansar jag ut julen.....

bäst att passa på när alla är i skolan, va en sanbbis och inhandlade pölsa, den ska jag dela med xet i kväll, Robbin får äta frukost korv till potatisen, Kim och Mimmi äter hos stora syster Emma förhoppningsvis för dom ska dit direkt efter skolan och va med lilla sötnosen Danielle..... har letat efter "mobilladdaövertilldatorsladd" som jag vet att jag har någon stanns måste få tömma min mobil på bilder, fan vet var jag lagt den....
Solen lyser på oss idag bara för att jag har bestämt mej för att fixa till det här hemma, så om solen går i moln nu så är det för att jag gick ut istället för städningen.....

Kommentarer
Postat av: Mysti (Smillalilla)

Hej Anne!



vad kul att du HAR läst min blogg och att du lämnade ett bevis på det ;)



Du hittar mig här:

www.smillalilla.blogspot.com

och här:

http://resedagbok09.blogspot.com/



Välkommen, nu ska jag kika hos dig med ;o)

2009-01-15 @ 12:35:06
URL: http://smillalilla.blogspot.com
Postat av: PippiFia

Har läst din presentation, den har de gömt bra här. Oj vad du har kämpat. Mycket bra gjort av dig att ta dig igenom det. Nu kan allt ju bara bli bättre.

-----

Känner igen det där med att leta, inte mobilsladd, men annat. Mobilen har jag bluetooth,eller minneskortet, så det gäller bara att den är den ska och det är den. Men glasögon, papper, jaaa massor.



Mysigt med små barnbarn, mina är stora nu.

Ja, jag har en liten sladdis på 3 år. Det är bra, då blir man yngre, tror jag, L.

Tack för du håller tummarna, jag hoppas det går vägen.



Hoppas du blir bättre i armarna snart.



Kram

2009-01-15 @ 13:17:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/4481

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0