...skrovvel och skrii med blandad kraxandes.....

host host... men va jobbigt det är med hes het.... hur än jag försöker så kommer det inga ord över läpparna, jag låter mer som en kraxande kråka och inte fattar dom vad jag säger...
jag försöker att andvända mej av tecken språk men inte då... så vill man prata med mej idag så sitt gärna i knät på mej och håll örat mot min mun... då först kan man höra vad jag säger.... men dom här hemma tycker det är roligt med 2 imålbrottet.. fast Robbin förstår man vad han säger  i alla fall...
...som lite tröst gjorde Mimmi en liten smothie till mej och då blev jag lite gladare... sen tog jag en lite lakrits vodka och gurglade.....
 
.........sen är det lopplådan  som gäller
...nattisar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0