Snälla snälla.....

jaa den va bra med Caroline men räckte inte till,  den och H.E.A.T  va mina favoriter sen kom Malena så jag är nöjd med min kväll och faktiskt tror jag att Sverige kommer stå för kalaset nästa år...
Vi va till Nacka på dan med Frejpans damlag och spelade Victoria cup.... efter mycket slit vann dom med 4-3 så det va ju bra de me
MEN dagen har skuggats av värk... det värker i mina gammla armar, rygg och ena höften... undrar om det blir bättre om jag vågar lägga mej under kniven.....
Tänk om det går fel...
hmm....


Kommentarer
Postat av: BB

Tänk inte kniven nu utan fotboll.

Var sak har sin tid.

2009-03-15 @ 12:07:38
URL: http://bodilb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0