Blää....

Åhh.... skulle börja jobba imorn men ack så jag bedrog mej.... det började onsdags igen...ömmande leder skrovlig ihalsen... inte ens ciggen smakade bra....   Återbesök och nya prover och klämmningar och väntan på prov svaren... det visade sig att det var strepptococker... nya piller och en sjukskrivning på 14 dagar ..... tugga piller i 10 dagar....   Jobbigt att ringa till jobbet men dottern jubla så nu är jag strängt hållen  =)    Nu är det vila vila vila som gäller så lederna kurerar sig , körtlarna lägger sig , cockerna försvinner och febern håller sig på rätt nivå... dammråttorna får ha sitt livs party för nu är snabeldraken unnan stoppad....    

Kommentarer
Postat av: Bodil

Skönt att du har fått pencilin, jag har haft en hemsk dag idag. Hoppas jag kan sova länge och må bättre i morgon. Det kanske måst bli läkarbesök även för mig.

2013-02-28 @ 21:31:48
URL: http://bodilb.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad jag saknar din blogg. Jag håller fortfarande på med min. Det kan bli en film till slut kanske.

2015-01-27 @ 10:48:10
URL: http://bodilb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0