Underbart väder.....



Ännu en strålande  dag och våran dag går i flyttens tecken... vi kommer se ut som  en skock zebror i och med att svetten rinner och man stampar ut ur bilen  på grus gångar, det bara dammar... men i kväll ska det badas.... igår kväll avslutade vi med ett kvällsbad, det var 25 grader i det blöta och helt underbart.....

Nu ska jag gå till brevlådan och plocka ur all gammal post, sätta upp mitt namn på den och sen sätta mej i väntans tider för att se om det droppar ner något litet brev...innan flyttstart igen...

...väntan på brev bärarn.. av Ami Sandström....


Kommentarer
Postat av: C.V

har du fått ditt kvälls dopp ännu

Postat av: karin

Låter härligt med bad! Hur varmt som helst idag. Japp, jag vet. Han är den finaste och jag har tur som har honom. L har tur som har en så bra pappa! Kram på er!

2008-07-26 @ 00:52:31
URL: http://loppanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0