Ett endaste ögonblick.....

Ja på ett endaste ögonblick kan allt förändras...
Linus begravning va idag...  Det var så mycket människor... hela kyrkan va full både nere och uppe, det fanns inte platser till alla så vi stod där i gångarna.
Musiken strömmade ut i kyrkan Björn J´son Lindh Brusa högre lilla å...   Cannon rock med Jerry C.....Sweet Child O Mine.... tårarna rann , åter igen upptäckte jag att det inte fanns någon avstängnings knapp...
Tankarna for iväg till mina barn...guu vad jag älskar dom alla   Sara... Emma... Kim... Mimmi... Robbin....
Så det blev mycket gråt...... grät jag av sorg och jag grät för glädje att jag har fem underbara ungar...

Åkte  till Bodil drack lite te, åt cheescake och magnum glass.... och en stor alvedon....sen hem och sov....
Tänker på er , hoppas ni kan få lite ro inatt...
...kärlek....



Kommentarer
Postat av: bodil

En ny dag idag, det känns lite bättre eller hur?

Nu tar vi hand om våra barn och varandra och

på söndag är det alla hjärtans dag. Jag får krama

mina barn i cyberspace.

2010-02-10 @ 10:31:58
URL: http://bodilb.blogg.se/
Postat av: rovie

Sådant här är alltid jobbigt.



Men du har dina tappade kilon att glädjas åt. Det var inte dåligt. Antar du gjort samma operation som två närstående gjort. Med mycket gott resultat.



Tack för din kommentar. Jag gillar inte heller snö. Men det finns ju inget annat att fota just nu.



Jag har inte kommit in här på ett par dagar, känt fel fick jag veta, därav dröjsmålet.



Ha det gott

Kram

2010-02-10 @ 21:48:37
URL: http://rovie.blogg.se/
Postat av: AnniR "I huvet på en tant"

Kära Du! Tack för fina kommentarer hos mig! :-) Du skriver så fint och tänkvärt.... Bra jobbat med Din viktminskning. Det går bra här även om jag mått lite skakigt idag och svettats, får ta och klura på om jag kan se vad som orsakade det... Väger mig max en gång i veckan och kan notera minus 9 kilo. Gott så! Ha en fin torsdag och Kram till Dig!/AnniR

2010-02-10 @ 22:32:45
URL: http://annir.blogg.se/
Postat av: mimmi

Äiti olet paras, rakastan sinua! <3

2010-02-11 @ 22:54:48
URL: http://fotbollsfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0