Försäkrings kassan.....

Har läst massor av skit om deras utbetalningar men jag har lyckats få mina pengar i tid....
ända tills detta nya år...
Dom hade slarvat bort mina papper hittade bara en notis om att dom va in lämnade...
och det innebär att mina pengar ligger kvar någonstanns där dom inte ska vara för dom ska vara
på mitt konto så jag kan betala HELA min hyra.....

det är många som sitter i samma båt sa dom...... och........känner mej elak för att jag inte bryr mej
just nu om det...för det är jag som ligger taskigt till...

så vem bryr sig.... jag vill ha mina slantar.....

Kommentarer
Postat av: sjukpensionär

Dom gör precis som dom vill med den som redan ligger

2010-02-01 @ 23:48:53
Postat av: mimmi

helt rätt morsan med "care face" bilden! :P pussssss dååååå!

2010-02-02 @ 00:36:12
URL: http://fotbollsfreaket.blogg.se/
Postat av: rovie

Inte mår man bättre av att andra har det likadant. som du säger, det gäller ju en själv.



Jag har klarat mig tack vare åldern. Ibland är det inte så dumt ändå att åren går.



Tak för du tittade in. Jag har kikat in här ibland. Men då¨inget nytt hänt, så hade jag redans skrivit. skrev några gånger tror jag.



Hoppas du får dina pengar snart.



Kram

2010-02-03 @ 00:43:50
URL: http://rovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0