kalkon.....

god fortsättning... julen har varit mat godis frukt must och efter det så blev det mat godis frukt och must igen som intogs på soffan framför en bra jul film.... fick sätta proppar i öronen och kork i rumpan så maten inte skulle rinna ut... idag väntar en kalkon middag hos veronika så ingen av oss har ätit lunch (om inte mina två söta kim o mimmi har frossat i mc donalds käk) för hon gör en sån god kalkon och såsen därtill fast jag ska bara äta kalkon 1 liten potatis å lite sås för nu är det tjockt...... har druckit 2 koppar kaffe 1,5 liter vatten så om jag går för fort så får jag slag sida för det klunkar i magen och det är riktigt stora svall vågor som går där inne..... näe nu ska jag ut och köpa en blå blomma..... 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0