flippat ur...

shit alltså..... har sjunkit så dj...a lågt..... fick världens utbrott i bilen när jag hade varit och tränat... glad i hatten för jag har varit så duktig sen lördags... och det har gett resultat... då plötsligt sitter "neggot " i min bil och börjar surra som vanligt..... det bara väller smörja ur truten på henne... sakta stiger det över fot knölarna och jag börjar känna stanken närma sig näsborrarna.....uäk.. schass men inte... det far in som en kattapult i käften på mej och sen är det kört... det bara väller ur mej det ena som det andra....luften tar slut och det brinner innanför mina ögon lock..... hjärn blödning....???.... näe... bara ilska för att jag sjönk som en grå sten ner i dyn... lessen för att jag inte kan förvalta mitt mamma kall....... klev ur bilen..... tog mina tunga steg och bara gick... fy fan va lågt lägre än gloc.......et......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0