monster.....

dom små vidriga otäcka djuren har landat..... jorden anropar hjälp hjälp..... vad än jag gör för tillfället så associerar jag till.....kraffs kli scrubb riv riv gnugga.... fram med den förstorande spegeln...hittar jag nått...knott...uäkh... åhh bara jag skriver om detta så finns det nog inte en endaste millimeter på min kropp som inte kliar.....harkel och min lilla kropp är ju inte så "liten" fast dr sa att jag va clean  = )  .....shiiiiit.....men men min son sitter i "karantän"..... till hans glädje för då kan sitta framför datorn hela dagen medans jag är och tvättar alla hans säng kläder och vanliga kläder..... han ser ut som en vandrande "slurp" gubbe.....en lite gubbe som halkar omkring och som man inte får något fäste om... min liila plutt... nähe nu ska jag iväg med tvätten och sen ner i bassängen och få lite vatten gympa....

Kommentarer
Postat av: Melker

Ååh, fyyy..de där är läskiga... *ryser*....

2008-02-28 @ 15:40:14
URL: http://ullismelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0