Bad flickor.....

va inne på loppanochjag det handlar om mitt bonus barnbarn... en blogg som jag varmt rekomenderar..... dom va här hos sin "biologiska" farmor och åt mat och sen kom dom hitt till oss och fika... dom passade även på att tömma glass bilen när den kom, försäljaren slog försäljnings rekord....... tack tusen tack för all glass, snacka glass party....
när jag tittar på dagens bilder på den bloggen så kommer längtan över mej med en varm storm... va kul det ska bli på landet... liza o jag med våra barnbarn..... blir alldeles varm innombords.... vad vi ska njuta......

här sitter mina små flickor i vattnet och lika nöjda som lova... men några storlekar större..... = )
                                                                                         ...kortet är taget 25 augusti 2007 på Kreta...

Kommentarer
Postat av: Karin

Glass är gott! Fin bild på tjejerna. Landet kommer bli toppen, hoppas på att det blir sådant väder som vi har nu. Vad skönt det är med sol!!! Hoppas att flytten har gått bra. Kram

2008-07-24 @ 22:12:01
URL: http://loppanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0