Utkast: träffade min ...

träffade min lycko stjärna igår.... hon som hjälpte mej att finna min väg ut från panik och ångest.....
det känndes bra i all detta kaos som infinner sig...allt upp och ner, glömde skriva att mitt lilla "spiral" barn fyllde 16 i går, puss älskling och grattis Mimmi.....

...i love you / mamma...

när jag träffat Marie känndes det som sagt bättre för då kom jag på att det har varit så mycket värre......

                                             "Var inte rädd för livet. Tro att livet är värt att leva och din tro kommer
                                                att se till att det blir så"

                                                                                             William James

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0