En dag i juni...

en solig vacker dag , kände doften av blommor som just slagit ut... var det inte så Thorleifs sjöng.....
just så kände jag i efter middags för äntligen kom Margaretha eller Maggan hit med sin "gube"..... efter sisådär
27 år med ett litet möte på lands bygden för ca 23,24 år sen så har vi inte setts..... har efterlyst henne på family.se men kammat noll men inte gav jag upp, så efter lite efter forskande, nummer upplysningar och ett flertal telefon samtal kom jag rätt....
Alltså ni som kommer ihåg känslan när man blev kär eller lite betuttad i någon....jaja inte blev jag kär men känslan av att hittat henne igen min gammla granne... jaa som ett barn som har fått en klubba... jaa så kände jag idag när dom kom för att grilla lite dricka lite the lite jordgubba lite och prata li... mycket... jag äe så lycklig jag är så lycklig lördag söndag

Kommentarer
Postat av: Busvisslingar

det var en härlig läsning

Postat av: Melker

Ååh, va mysigt det lät, Anne!

Kram

2008-06-23 @ 08:20:36
URL: http://ullismelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0