Peppar peppar.....

söndag kväll och inte en endaste liten värk tablett... nock nock... käken har lagt sig till rätta (tror jag) det känns som det i allafall men idag har jag haft åsk huvud värk för det har mullrat i natt och idag, himmelens portar öppnade sig när vi va till loppis och innan vi hann till bilen va vi genom blöta ända in på under kläderna.......

senare på kvällen äkte jag till Liza och där träffade jag mina bonus barn och bonus barnbarn.... fick veta en rolig nyhet... bonus barn 2 hade förlovat sig med sin karin....ojoj...glädje tårar...
                                                                                                   .... och då kom jag ihåg hur det var när min dotter en av dom förlovade sig förra året på kreta och då blev det lite mer tårar.....

min kim lycklig och glad med sin lilla malin......

                                                                                     ..... jaa den kärleken den kärleken.....puss till er alla...


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fin bild på Kim och Malin! Mysigt att ni blir glada för vår skull. Känns bra att höra till den stora familjen. Kram

2008-06-30 @ 23:58:09
URL: http://loppanochjag.blogg.se/
Postat av: Kim

ja jag ser ju inte helt mongo ut på bilden :P

ja du mamma, alla hade sett det och fattat det utom du men sen när vi gick därifrån kom du springandes och ropandes efter oss å slängde dig i princip på oss och pussades och grät och sen bjöd du alla på varsin drink.... hahah :) det är min mamma det <3



va bjuder du på när vi gifter oss och skaffar barn?! :D

2008-07-02 @ 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0