Det kom en liten utmaning...

till min blogg.....
Så här är den....


*10 SAKER DU GJORT IDAG*


1. Tittade mej i badrums spegeln....och sa - idag, idag är det den stora dagen...

2.  Körde upp till Norrtälje lasarett...

3. Träffade läkarna lämna proverna, checkade liksom läget...

4.  Lät mig bli bjuden på lunch av Mulle och Kim...

5. Frossade i mig godiset som låg i bilen på hemvägen..fyy....

6. Pratat med alla mina barn idag..gör det nästan varje dag..Sara bor ju i Norge så då blir det inte varje dag...

7. Somnade på soffan i ca:1,5 tim...

8. Läste mina daliga bloggar som jag följer..

9. Funderade väldigt mycke om allt plus lite till...

10. Har kännt rädsla.. men det känns bättre å bättre....



*9 FÖRSTA*



1. Första bästa kompisen- Berit Tägt

2. Första bil- Opel kadett (vit)

3. Första kärlek- Mark Renner - Mikael Lönn

4. Första husdjur- En vit lasha aphso Prillan

5. Första semester- Som jag betalade själv Åmotsfors-Värmland

6. Första  jobb- Salong Rudy i Täby centrum

7. Första köpta skiva- Sunny Girl med Hep Stars

8. Första piercing- Öronen 1964

9. Första konsert-  Simon and Garfunkel på Råsunda ( Hep Stars 1970)


*8 SENASTE*


1. Senaste alkoholdrycken- Baccardi med påsk must..hihi

2. Senaste bilfärd- Kom precis från Riad, lämnat bilen där....

3. Senaste film du såg- Van Veetheren

4. Senaste ringda telefonsamtal- Mormor

5.  Senaste bubbelbadet- Sättra Brunn Spaa 2008

6.  Senast spelade CD-skiva- Freddy Mercuri

7. Senaste gången du grät- I dag

8. Senaste måltiden- Lunch buffe på Flygfyren i Norrtälje i dag


* 7 Saker du har på dig*

Trosor- bh- kort byxor- tröjja- flece kofta- glasögon- 2 guld halsband+ skinåpse runt halsen md lycko stenar



*6  har du någonsin*


1. Dejtat en av dina bästa kompisar- nej

2. Blivit arresterad- nej

3. Blivit kär vid förstaögonkastet- ja

4. Fastnat med blicken i någons urringning- jepp....

5. Sagt att du älskar någon utan att mena det- näe....

6. Busringt till någon- jaa


*5 favoritsaker (utan rangordning)*


Min bil - min mobil - dagboken - datorn - pengar (som jag inte har...)


*4 personer du känner att du kan berätta allt för (utan rangordning)*


Liza - Veronica - Wilma(min hund) -  min dagbok



*3 val*



Blått eller rött?- Blått

Sommar eller vinter?- Sommar

Choklad eller chips?- Cholklad


*2 saker att göra innan du dör*


1. Lära mej att leva utan begränsningar

2. Få ett rikt liv med barna o barnbarn.....


*1 sak du ångrar*

   Att jag inte har tagit tag i mina fobier och tvångs handlingar tidigare.....



*4 personer du vill ska göra samma blogg inlägg*


 Loppanochjag - Rovie - Livet är här - Mollaretosen -



Så i morgon tar jag mej an at skriva lite om dagen som var.... smä'lter all information..kram til er...





 

Kommentarer
Postat av: rovie

Vad duktig du är som komemr ihåg allt, det tror jag inte jag skulle göra. Men jag hoppar också alltid utmaningar, så jag behöver inte tänka efter L.



Norrtälje var jag ju och gjorde knäoperationen.

Låter som du varit där förut. Om inte, så är det ett toppen-sjukhus.



Lycka till där.



F-låt tack för kommentaren.

Kram

2009-04-07 @ 22:43:54
URL: http://rovie.blogg.se/
Postat av: emma

Inte bra att ljuga sådär. VI har då inte pratats vid i telefon idag, men jag kanske inte räknas som ett av dina barn? :S

2009-04-08 @ 00:21:07
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Anna Eriksson

Hej Anne! Vilken fin blogg du har. Det är fint med fotografierna högst upp. Ha det bra! Kram Anna

2009-04-08 @ 09:18:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837
Postat av: anne

Joo Emma pratade visst med dej och berättade vart jag va när vi pratades vid och att jag va tvungen att lägga ner för jag skull in igen...puss...

2009-04-08 @ 09:45:34
URL: http://mormoranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0