..fyllborg..näe inte längre...

nu heter det valborg... men förr sa vi så och sen  planerade man många dagar i förväg om vart man skulle och vem ska köpa ut..det viktigaste.. vem man skulle hångla med.... den tonårs tiden.. jobbiga saker man skulle få ihop så det skulle funka perfekt... oftast slutade  min kväll bra lite tjolahopp lite knussell och tjussell  men det hände ett par gånger att man inte mådde så bra.. alla blandningar gjorde en lite väl kantig...usch.... jaa nu sitter jag i en annan sitts... mina barn som bor hemma 15-17-18 ska ut, jaa ut i den hemska valborgs kvällen... fullt  med fylla och slagsmål..i dagens läge kan man ju inte titta på någon utan att man riskerar sitt  liv.... och ingen av  mina barn kan hålla truten när det kanske skulle behövas..illa illa..
Så med andra ord är  det  bara hålla Taxi Lövsätra  öppen ikväll...
Trevlig valborg och hoppas ni får se en vacker brasa ikväll med tilhörande sång... våren rasat ut....lalallalalalaa...





Kommentarer
Postat av: Karin

L skickar slängpussar tillbaka till sin "bonavavmmo"! :-) Hoppas du har en bra och lugn valborg och får sova inatt. Kram från oss tre!

2009-04-30 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0