min först födde... = )

idag fyller min lilla "argbigga", våran solstråle,  våran tulta, mammas prinsessa, pappas lilla skit  25 år .... ja kärt barn har många namn... så länge som vi försökte få barn, jag stod på huvudet i 5 minuter efter ala kärleks lekar...hahaa... jag tempade och när det var dags sååå va det bara att sätta igång....morgon middag kväll....hem på lunch rasten....ja det var tider...så många graviditets tester som  vi köpte oj oj.... men till slut så kom hon..äntligen..
Grattis älskade unge, hoppas din dag blir riktigt bra....älskar dej, puss och kram...
grattis...
    .....

Kommentarer
Postat av: vicke

Jag tittar bara in för att önska dig en trevlig helg och jag hoppas att du får njuta av solen nu.

2009-04-24 @ 18:33:35
URL: http://www.vicke.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0