Trött med riklig värk men nöjd ändå...

äntligen har jag äntrat min borg... mitt slott... mitt nya hem.... helt underbart....
Jag har haft hjälp av Liza och Veronica, tack tusen tack, skulle aldrig ha klarat av det utan er... men nu är det klart med flytten bara lite som ska fixas här men det får ta den tid det tar, ska knapra lite Citodon så jag kanske kan sova
ordentligt.....
... ja det här som vårt nya hem är, fast det är helt omgjort efter detta kort är taget men det kommer nyare kort inom kort....

Kommentarer
Postat av: rovie

Det där ser fint ut. Kan du sova av Citodon? Tur att inte jag kan det som måste äta flera varje dag.



Tack för kommentaren. Tänk om det vore sådana bilder (ja inte precis mina, sommarbilder i allmänhet) året om.



Kram

2009-08-03 @ 17:40:11
URL: http://rovie.blogg.se/
Postat av: rovie

Tittar in och säger God natt. Dags för mig att sova.



Hoppas allt är bra med dig.



Kram

2009-08-07 @ 00:26:25
URL: http://rovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0