Det har varit lite strul.....

i våran idyll..... separationer med tårar som följd... men förhoppnings vis släpper det när det inga tårar finns kvar... jag vet hur det är och jag vet att det är jobbigt när alla tycker  olika... med risk att jag blir utskälld... lilla älskade barn... när du gråter så gråter jag när du ler så ler jag, jag finns här bara du vågar bryta dej ur din cell... älskar dej....
Jag har hunnit fylla år... härligt med alla vänner som bara dyker upp utan inbjudnings kort, det är så det ska vara, vi har kännt varandra så länge så alla vet vad som vankas när jag fyller år... tack alla goa vänner och familje medlemmar, va härligt det är med er alla...
lilla hjärtat och jag....

Kommentarer
Postat av: Bodil

Det behövs lite idyllstrul ibland för att uppskatta

idyllen när bara den finns.

2009-02-27 @ 11:06:41
URL: http://bodilb.blogg.se/
Postat av: vicke

det var ju inte så kul med alla tårar, men det brukar ju släppa

2009-02-27 @ 12:06:18
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0