En liten vanlig dag mitt i alla röda dagar.....

vaknade tidigt och gick ner i tvättstugan, tjuvstartade 20 i 8...man får inte tvätta före 8.... har bokat vidare tid med lizas namn så och flyttat mitt namn så tvätt tiden tar slut 18.00, så tills dess ska jag väl hinna tvätta klart.....
solen strålar vackert över oss idag så igentligen är det en fel tvätt dag men har inte tid ikväll och absolut inte i morgon då final spelet i nike cup går, det blev ju bara herrarna som gick vidare, damerna åkte ut i kvalet men älvsjö gick vidare till igår då dom åkte ut och det beror ju endast för att carro inte stod i mål (våran agmmel carro) och mål spottarn maya (våran gammla maya) för överskrivandet gällde tydligen inte i fussboll eller vad det heter..tråkigt..nähe ha en bra dag på er alla... sätter in ett favorit motiv.....
..... min lille prins Robbin med sin systerdotter  lilla Danielle några månader gammal..... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0