...tandläkaren i morgon...fredag....

hi hi... glömde skriva om vårat besök i Kista på måndagen före jul.... för julklapps in köp...vi skuffades runt som små bollar det var full proppat och mitt i vimlet gick där fick tjuvar.... lite komiskt är det för dom tar väl bara det som kommer i handen, stoppar ner det i sin egen väske och sen vid hemkomsten häller dom allt på bordet för att sen gotta sig mens dom gnuggar sina händer men tji fick dom när dom plundrade mej.... ser framför mej hur dom spottar och svär för i min lilla dosa låg mina nya övre bak tänder... (gick igenom en riktig infektion i sommras så jag fick dra ut mina 2 bakre tänder på varje sida)... tråkigt för mej för nu måste jag fixa nya och det tar ju lite tid men jävligt happi att någon blev såå blåst.....
nähe nu ska jag gå ut med wilma och sen dyka ner i säng...
nattisar...


Kommentarer
Postat av: Vicke

kul men samtidigt tråkigt att det finns så många som inte kan skilja på sitt o ditt

2009-01-09 @ 08:22:42
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Vicke

Jag hoppas att du får en fin dag

2009-01-10 @ 07:24:37
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0