...snart fredags kväll, ölen och vinet ställs fram för många men inte här.... och det stör mej inte...

Vänner är som stilla änglar som lyfter oss upp igen
när vingarna har glömt hur det är att flyga.....

Jaa så står det på väggen där Mulle går på sina kurs dagar..... det är en vacker tanke för dom som har vänner eller familj som stöttar i denna tuffa strid..... vi är överaskade av att det flyter på så bra man liksom funderara på vad "alla" vanliga nykterister och icke nykterister säger.... jaja det kommer ett återfall va bara beredd..... vadå måste alla följa det mönstret? Näe det finns många där ute som har kommit till insikt att man kan ha roligt utan alkohol och fördelen är att man inte är dålig dan efter..... jag har så gott som alltid kört till och från fester, alltså noll alkohol och vet ni vad, jag har haft det skit roligt och gjort tokiga saker som jag inte har kunnat skylla på alkoholen... visst har jag tyckt att vissa fester har varit mindre roliga Men OBSERVERA inte för att jag varit nykter utan för att det inte varit kul, typ lite booring folk eller för berusade...
näe, så vi är glada för varje dag...typ 84 dagar.....  såå vänner va rädda om varandra


Kommentarer
Postat av: Vicke

ja, man har ofta roligare på fester utan sprit

2009-01-16 @ 15:01:45
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: emma

Jag är så himla stolt över Mulle!!

Va rädd för att det skulle stupa för honom där ett tag , men han har verkligen varit helt underbart duktig nu! Och du är så himla snäll som hjälper honom med det här mamma :)

2009-01-16 @ 17:24:18
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0