Midsommar.....operationer och sprit.....

Lilla Mimmi...opererades i torsdags så hennes midsommar har bestått av piller sovning vart annat om... jaa lite gråt me...
min  har bestått av sorg... för mimmis värk och tårar..... men den största sorgen är nog denna förbannade spriten som härjar.....
hade väntat mej ett återfall men känner att luften gick ur mej, trodde så starkt att han skulle fixa det.... såå övertygad.... men det värsta är att han inte känner - aj fan jag föll dit men nu börjar jag igen med jobbet tillbaka.... nä nä utan oj är det inte mitt liv, va stöttar ni mej o bla bla bla....ja han är riktigt dålig....få se när han ringer och då jaa då står vi här igen och förlåter och stöttar, vi älskar ju honom.....
glad midsommar helg på er alla...

Kommentarer
Postat av: Melker

Många stärkande kramar till dig Anne... Förstår att det är tufft för er, men jag vet att ni klarar er igenom...

Det som inte dödar, det härdar..har jag fått lära mig!!

Kramar!!!

2009-06-20 @ 22:15:17
URL: http://ullismelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0