lägre än ebb....mer som rotandes i lervälling....

somliga beter sig som svin... fast svin kan ju inte räknas som fega.... kanske en mus...rädd som en mus...feg som en hare... näe kommer inte på det rätta djuret...krypet....
Tänk att den andra lämnade bara sin blogg adress till beskådning... ingen komentar bara sin adress, bara för att hon den första ska bli nyfiken att titta in till den som "glömt"  att skicka med inlägget... och då upptäcka att det står inpräntat på första sidan klart och tydligt- han (......) älskar mej, yess är så lycklig.....bla bla bla osv.....med bilder och allt... såå lågt......
Bara för att såra men jag tycker att det  visar  att man är en riktig skit blajja.....
...................

Kommentarer
Postat av: rovie

En riktig skit passar bra. Synd att det finns sådana lite här och var.

Men en som fick ett sådan och öppnade adressen fick virus. Var rädd om dig.



Svar: Det går inte få in videoklipp på blogg.se bara bilder.

Om du inte kan HTML och kan göra glittersidor och allt vad som finns kanske det går. Men jag vet inte, kan det inte och vill inte lära mig heller. För här på AB (och många andra sidor) finns en omvandlare där du klistrar in koden och vips sitter det där. Sånt gillar jag, färdigt och klart.

Ursäkta sent svar, men jag har inte varit här på ett par dagar.



Ha det gott.

(Antar det är din fot!!!!) :)

Kram

2009-03-04 @ 20:47:59
URL: http://rovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0