Peppadså in i vassen.....

idag tog Liza mej till Rimbo...fel fel fel. jag körde hennesnya bil till hennes arbets kompis Rigmor.... hon har gjort en "snörpning" av magsäcken..... det bjöds på kok kaffe, ååå så gott, drack det sist hos barnas farfar. ficj en bit nybakad
silvia kaka skit gott, och sen så berättade hon om alla detaljer som jag nyfiket frågade om. På hemvägen var vi (kim.liza.jag) så peppade att hade dom frå¨gat ska vi op idag så hade jag kastat mej på op bordet direkt.... tack Rigmor risken är att jag kommer se till att jag får en direkt telefon till dej så jag når dej direkt hehe... tack även till Folke som bara gillar kok kaffe... super gött och även tack för kaka...
detta är 4 små säl ungar med en strandad säl mamma..... men nästa gång vi ska fotas så är det 5 smala läckra kvinnor.....kanske.....

 

Ändra redigerare

Kommentarer
Postat av: emma

Men usch så jag ser ut :S TA BORT!

Ja du mamma, du får nog vänta tills nästa vecka helt enkelt. Tror inte att du ska ringa stefan nu. puss

2009-03-06 @ 18:39:04
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0