.....sitter med en kopp kaffe....

efter en het riktigt het dusch framför datorn, lyssnar på nyheterna och hör att vår huvudstad har inte gått med att släcka ljuset den 28...  men frågan är om inte folket kommer att göra det i allafall..... det är som vanligt lilla sverige som ska utmärka sig....
Kände att jag va lite mindre om magen idag, bara lite...efter duschen plockade jag fram ett par ljusblå trosor som jag köpt för ett tag sen som rullade ner hela tiden...så dom hamnade i lådan lika snabbt som dom kom upp och nu så sitter dom bra.. den 7 april närmar sig då jag ska träffa läkaren och disskutera, bara jag tänker på det så slår det en volt i hela mej.... ja snart kanske man kan göra en volt kroppsligen...hehe...

Kommentarer
Postat av: Karin

Heja dig! Ja, vi kommer och hämtar imorrn. Då umgås vi gärna med er. Kram!

2009-03-20 @ 13:28:02
Postat av: emma

Allt kommer gå jättebra mamma :)

2009-03-21 @ 01:17:39
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0