Åter...

Tillbaka... tänkte ta upp bloggandet igen... känner att jag har kommit fram till att jag måste skriva av mej lite då och då... Det va länge sen sist och det har runnit mycket vatten under broarna....
2 av mina brudar har bytt fotbollslag   från mitt Frej som har tillhört mitt hjärta i 25 år <3  till Täby Ifk .... dom spelar i division 1 så visst helt ok men kommer att gå på Frejpans matcher om det inte tok kolliderar med Täbys och om jag inte jobbar....
Så hej igen.... Älska livet så älskar livet dej  eller....  =)


Kommentarer
Postat av: Bodil

Jaa, äntligen, ska bli kul. Jag bloggar ju då och då, ibland flera gånger i veckan, ibland någon månad emellen men tycker det har blivit roligare så nu kör vi.

2013-02-10 @ 13:59:37
URL: http://bodilb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0